۱۵مورد که شما را به بهترین شریک زندگی تبدیل می کند

زمان مطالعه: ۷ دقیقه

همه انسان‌ها ارزش‌هایی دارند که با آن‌ها زندگی می‌کنند. تنها مشکل این است که بسیاری از افراد آگاهانه از آن‌ها آگاهی ندارند و یا به ارزش‌هایی که برای رشد شخصی آن‌ها واقعا مفید نیستند , پایبند هستند . اما کدام ارزش ها مفید هستند و ما را به بهترین شریک زندگی و یک انسان خوب تبپیل می کنند؟

چند سال پیش من یکی از آن افراد بودم . هیچ ایده‌ای نداشتم که ارزش‌های من چه بودند و هر چه بیشتر به آن‌ها فکر می‌کردم , بیشتر متوجه می‌شدم که با ارزش‌هایی زندگی می‌کنم که چیزی جز خوب برای توسعه من بوده‌اند . رفتارم مخرب بود , من هیچ هدفی نداشتم و خودم – عشق یک مفهوم بیگانه برای من بود . در برخی موارد تصمیم گرفتم روی خودم کار کنم و تمام منفی‌ها را پشت سر خودم رها کنم . من می‌خواستم ارزش‌هایی را در زندگی ام ادغام کنم که به معنای چیزی بود و به من کمک کرد تا یک شریک بهتر برای زنان و یک انسان بهتر در کل باشم . امروز می‌توانم ۱۵ ارزش‌هایی را تصور کنم که به من کمک کردند تا روابط عاشقانه خود و روابط من با دوستان و خانواده را برای همیشه تغییر دهم .

تبدیل شدن به بهترین شریک زندگی

	همسر بهترین شریک زندگی

۱.همدلی

اگر همدلی نمی‌کنید ، زمان بسیار دشواری برای حفظ روابط معنی‌دار با افراد دیگر خواهید داشت . یکی از دلایل اصلی که چرا من قادر به ایجاد روابط معنی‌دار با همسر و با دوستان نبودم، این بود که هیچ همدلی نداشتم . وقتی به آن زمان فکر می‌کنم دردناک است اما وقتی واقعا صادق هستم من مردم دیگر را دوست نداشتم . امروز می‌دانم که این طرز برخورد را داشته‌ام ، چون نمی‌توانستم خودم را دوست داشته باشم . حالا من خودم و دیگران را دوست دارم . به خاطر این تغییر داخلی، توانستم روابط معنی‌دار ایجاد کنم . من می‌گویم همدلی مهم‌ترین جنبه هر رابطه‌ای است .

۲. شورو اشتیاق

تو پر شور هستی؟ در صورتی که هر روز را در شغلی که از آن نفرت دارید صرف کنید، سه ساعت تلویزیون نگاه کنید، زمانی که در خانه هستید احتمالا پاسخ آزاردهنده را خواهید دانست . شما به شور و اشتیاق در زندگی نیاز دارید تا افراد دیگر را شگفت‌زده کنید و طلسمی را بر روی بانوان اجرا کنید . واقعا هیچ راهی وجود ندارد . افراد مشتاق مثل اهن ربا هستند . آن‌ها افراد جالب ، تجربیات خوب و عواطف مثبت را جذب می‌کنند . در صورتی که نمی‌دانید چه احساسی نسبت به شما دارند، باید کمی وقت صرف فکر کردن درباره احساسات خود کنید . زمانی که آن‌ها را پیدا کردید، وقت آن است که هر کاری را که دوست دارید انجام دهید . خواهید دید که چقدر برای جذب افراد شگفت‌انگیز تلاش می‌کنید , زمانی که یک زندگی پر شور زندگی می‌کنید .

۳.احترام

اگر به دیگران احترام بگذاری آن‌ها به تو احترام خواهند گذاشت . من در مورد احترامی که بر پایه ترس است صحبت نمی‌کنم . من در مورد احترام به شکل قدردانی و تحسین صحبت می‌کنم . اما نکته جالب این است که اگر به خودتان احترام بگذارید , تنها می‌توانید به افراد دیگر احترام بگذارید . چگونه به خود احترام می‌گذارید؟ فرد خوبی باشید , کاره‌ای خوبی انجام دهید و مسیری را که واقعا می‌خواهید شروع کنید , دنبال کنید . زمانی که کاری را که فقط احساس خوبی ندارید , متوقف کنید , به طور خودکار به خودتان احترام خواهید گذاشت .

۴. ثبات

آیا شما یک فرد با ثبات هستید؟ من نمی‌خواهم بدانم که در طی یک طوفان سقوط می‌کنی یا نه . درباره ثبات عاطفی شما حرف می‌زنم . اگر از لحاظ عاطفی ناپایدار هستید , قادر به دستیابی به موفقیت در کسب‌وکار نخواهید بود و قادر به داشتن روابط موفق نخواهید بود . نوسانات روحی شما انگیزه شما و اخلاقیات کاری شما را می‌کشد و هر دختری که اعتماد به نفس شما را جذب می‌کند پس از یک دوره زمانی کوتاه دور خواهد شد , چون نمی‌خواهد با کسی زندگی کند که حتی نمی‌تواند با خودش زندگی کند . در حال تبدیل شدن به یک فرد با ثبات احساسی است و زندگی شما به وضعیت بهتری تبدیل خواهد شد .

بهترین دوست شریک زندگی

۵. صبر

صبر و شکیبایی برای رسیدن به هدفی که ممکن است داشته باشید کاملاً ضروری است. اگر مشاغلی را شروع کنید بسیار بعید است که یک شبه موفق شوید. موفقیت زمان می برد.

اگر با دختر رویاهای خود ملاقات کنید ، ممکن است چند قرار ملاقات و چند مکالمه عمیق طول بکشد تا اینکه او به شما علاقه مند شود. روابط شگفت انگیز زمان بر است.

با صبر و حوصله می توانید به هر آنچه می خواهید برسید. اگر امروز به آن نرسیدید ، ممکن است فردا به آن دست پیدا کنید.

۶. مهربانی

برای اینکه به یک خانم تعارف صادقانه بدهید ، به مهربانی احتیاج دارید. برای حفظ یک دوستی خوب که مبتنی بر حمایت و قدردانی باشد شما به مهربانی احتیاج دارید. برای برقراری ارتباط با افراد مشاغل یا شغل خود به مهربانی احتیاج دارید.

مهربانی ارزشی است که اگر می خواهید زندگی رضایت بخشی داشته باشید بدون آن نمی توانید زندگی کنید. اگر مهربان نباشید ، نمی توانید از دیگران انتظار مهربانی داشته باشید و همچنین نمی توانید انتظار داشته باشید روابط معناداری داشته باشید.

۷. از خودگذشتگی

فرد ایثارگر کسی است که کارهای خوبی انجام می دهد بدون اینکه انتظار عوض آن را داشته باشد. شما به عنوان یک فرد فداکار ، کارهایی را انجام می دهید که به دیگران کمک کنید و به دیگران ارزش دهید ، بدون اینکه انتظار یک جلب رضایت فوری را داشته باشید.

افراد فداکار کسانی هستند که دنیا را به هم نزدیک می کنند و اطمینان حاصل می کنند که افرادی مانند من از ایمان به انسانیت دست برندارند. فکر نمی کنید یک فرد فداکار بیشتر از یک خودخواه مورد پسند دیگران است؟

۸. رهبری و مدیر بودن

اگر می خواهید زندگی شگفت انگیزی داشته باشید و بهترین شریک زندگی باشید ، توانایی و تمایل به هدایت افراد دیگر کاملاً ضروری است. زنان به طرز جادویی رهبران جذب می شوند. مردی که ویژگی های رهبری را نشان می دهد قدرت عاطفی و اعتماد به نفس را برقرار می کند. این خصوصیات بسیار جذاب هستند.

با این حال ، مهارت های رهبری شما می تواند مواردی فراتر از روابط شگفت انگیز با زنان را برای شما فراهم کند. مردی که توانایی هدایت ندارد هرگز حرفه حرفه ای موفقی نخواهد داشت. شما به عنوان یک صاحب مشاغل هرگز قادر به هدایت کارمندان خود نخواهید بود و به عنوان یک کارمند هرگز قادر به بدست آوردن یکی از آن مناصب رهبری سرسخت نیستید.

۹. ذهنیت باز

شما به عنوان یک فرد ذهن باز برای برقراری ارتباط با افرادی که عقاید و ارزش های مختلف دارند باز هستید. یک فرد ذهن باز قادر است در عقاید خود در مورد روابط و در مورد خود تجدید نظر کند.

یک فرد تنگ نظر به احتمال زیاد تا زمانی که بمیرد بدون اینکه در مورد عقاید خود دوباره فکر کند ، همان عقیده را حفظ خواهد کرد. اگر شما فردی تنگ نظر باشید و اعتقادات شما چیزی برای شما مفید نباشد چه می کنید؟

من مطمئن هستم که وقتی می خواهید این زمین را ترک کنید ، از این تنگ نظری پشیمان هستید.

۱۰. پایداری

من قبلاً گفتم که اگر می خواهید به موفقیت برسید ، صبر ارزش مهمی است که باید برای آن زندگی کنید. با این حال ، یک ارزش وجود دارد که صبر شما را حتی بیشتر قدرتمند می کند. صبر و تحمل بدون پافشاری می تواند به حالتی منجر شود که بدون داشتن هرگز کاری به معجزه امیدوار باشید.

اگر به صبر و استقامت خود ادامه دهید ، یک روحیه ارزشمند دارید که به شما اجازه می دهد هنگام سخت شدن تسلیم نشوید و در آن دوره های سخت آرامش خود را حفظ کنید. این ترکیب رمز موفقیت شما در زندگی و تبدیل شدن به بهترین شریک زندگی است.

۱۱. شجاعت

درخواست کار شغل رویایی خود جرات می خواهد ، حتی اگر شانس مخالف شما باشد. برای شروع کار شخصی خود شهامت لازم است ، حتی اگر همه به شما هشدار می دهند. نزدیک شدن به دختر رویاهایتان شجاعت می خواهد ، حتی اگر به محض صحبت با او زانوهایتان بلرزد.

همه آن چیزها شجاعت می خواهد. اگر شجاعت لازم را نداشته باشید ، حتی سعی در دستیابی به هر یک از مواردی که من فقط ذکر کردم ، نخواهد داشت.

۱۲. هوش

باهوش بودن و به ویژه استفاده از هوش ، شما را به یک شریک زندگی بهتر و یک انسان بهتر تبدیل می کند. باهوش بودن به شما امکان می دهد زنان باهوشی را جذب کنید و در سطحی با آنها ارتباط برقرار کنید که امکان ارتباط برقرار می کند. هوشمند بودن به شما امکان می دهد شغل مورد نظر خود را بدست آورید و شرکای تجاری مناسب را برای کار با شما متقاعد کنید.

مسئله این است که افراد زیادی هستند که آموزش هوش خود را متوقف می کنند. اگر تمام روز خود را به تماشای تلویزیون ، بازی های ویدئویی و مرور جدول زمانی فیس بوک خود می گذرانید ، نیازی نیست تعجب کنید که چرا افراد دیگر به چیزی بیش از شما دست می یابند. آنها به جای هدر دادن هوش ، از هوش خود استفاده می کنند.

۱۳.قابل اعتماد بودن

هر رابطه ای مبتنی بر اعتماد است. تنها در صورتی می توانید بهترین شریک زندگی باشید و با یک خانم رابطه با اعتماد به نفس برقرار کنید که او به شما اعتماد کند. در صورت عدم اعتماد ، بحث های بی پایان در مورد تقلب و حسادت خواهید داشت که در نهایت منجر به جدایی خواهد شد.

تنها در صورت موفقیت مالی و شغلی می توانید کارمندان ، همکاران و مشتریانتان به شما اعتماد کنند.

تبدیل شدن به یک فرد قابل اعتماد گام مهمی برای زندگی بهتر است. چگونه شما چنین شخصی می شوید؟ ۱۰۰٪ صادق و اصیل باشید.

۱۴.قدرت

آیا قدرت حفظ رابطه را دارید؟ آیا شما توانایی مقابله با یک خسارت در خانواده خود را دارید؟ آیا آنقدر قوی هستید که بتوانید از زمان های بد جان سالم بدر برید

من در مورد قدرت بدنی شما صحبت نمی کنم. من در مورد قدرت احساسی شما صحبت می کنم. به ترتیب از تمام موانع کوچکی که در این راه منتظر شما هستند جان سالم به در ببرید ، باید یک قدرت عاطفی خاص ایجاد کنید. اگر این کار را نکنید ، در نهایت غرق خواهید شد.

۱۵٫ قابل اعتماد بودن

آیا شما یک شوهر قابل اعتماد هستید؟ آیا شما پدر قابل اعتمادی هستید؟ آیا شما یک همکار قابل اعتماد هستید؟ آیا وقتی شخصی در خانواده شما به شما احتیاج دارد قابل اعتماد هستید؟ قابلیت اطمینان در هر جنبه از زندگی مهم است و اگر افراد دیگر فکر نکنند که شما قابل اعتماد هستید ، آنها مایل نیستند که زمان زیادی را با شما سپری کنند.

نمی توانید به کسی اعتماد کنید که قابل اعتماد نیست. منطقی به نظر می رسد ، درست است؟ در نتیجه ، افراد اسرار خود را به شما نمی سپارند و کاملاً با شما صادق نخواهند بود. اگر می خواهید روابط صادقانه و معتبری با همسر ، اعضای خانواده و همکاران خود داشته باشید ، باید فردی قابل اعتماد باشید.

به نظر شما چه نکات دیگری در روابط و تبدیل شدن به بهترین شریک زندگی مهم هستند؟

منبع: DUMBLITTLEMAN

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *