معرفی ۵ شهر برتر کانادا

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کانادا یک کشور واقع در شمال قاره آمریکای شمالی با ده استان، سه قلمرو و پنج منطقه اصلی می باشد.مساحت کلی آن  9,984,670کیلو متر مربع می باشد ولی جزء کشور های کم جمعیت است زیرا بیشتر زمین های کانادا پوشیده از جنگل و تاندرا میباشد و بیش از ۸۰ درصد جمعیت در نزدیکی مرز جنوبی متمرکز شده و  در شهرهای بزرگ و متوسط  آن ساکن هستند .

در ادامه با معرفی ۵ شهر برتر کانادا همراه باشید.

۱. کبک

کبک بهترین شهر کانادا شناخته شده است. خوانندگان چیزهای زیادی را برای عشق به شهر کبک بیان کردند ، از بناهای معروف آن (بسیاری از آن ها در Old Quebec ، میراث جهانی یونسکو واقع شده است) تا حساسیت اروپایی و هتل های بزرگ آن (Fairmont Le Château Frontenac) ، با وجود هوای بسیار سرد این شهر در زمستان، به گفته ساکنان حتی در اعماق زمستان ، شهر هنوز هم جذابیت های خود را دارد و برای دوست داران ، کبک با نورپردازی، خیابان های سنگفرش و کافه ها شبیه ترین شهر به پاریس است.

۲.ونکوور

ونکوور بزرگترین شهر ساحل غربی کانادا است که وقتی از ساکنان این شهر درباره ی مناظر زیبای آن سوال پرسیده می شود، نمی‌توانند از بین گزینه های فراوان موجود یک مورد را انتخاب نمایند. این شهر از آب و هوای آرامش بخش و ملایم و فرهنگ بالایی برخوردار است که در قلب و روح مردمش نفوذ کرده است و به طور پیوسته باعث می شود که این شهر به عنوان یکی از ۵ شهر برتر دنیا برای زندگی کردن، رتبه بندی شود.

بیشتر بخوانید : چگونه بهترین تعطیلات را داشته باشیم؟

۳. مونترال

مونترال در فهرست امسال به یک سوم ابتدایی رسید . این شهر گردشگران را با رویدادهای های فرهنگی خود (جشنواره های موسیقی ، اپرا ، موزه ها) ، بنادر قدیمی جذاب و صحنه رستوران پویا مجذوب خود کرد. افتتاح هتل چهار فصل مونترال هم بر جذابیت های آن افزوده است.

۴. ویکتوریا

ویکتوریا، از شهرهای بسیار زیبای در دنیا است که مانند نگینی در کشور کانادا می درخشد. این شهر دارای ساختمان های پر زرق و برق و همچنین باغ های محصور کننده ای می باشد، و هر گردشگری رویای رفتن به این شهر کانادایی را در سر می پروراند.

۵. تورنتو

تورنتو چهارمین شهر پرجمعیت آمریکای شمالی پس از مکزیکو سیتی ، نیویورک و لس آنجلس است و یکی از قطب‌ های اقتصادی و گردشگری در جهان محسوب می‌شود؛ این شهر چند ملیتی ، علاوه بر جاذبه ‌های شهری ، از مراکز مهم اقتصادی و تجاری در جهان است و با پیشرفت چشم‌ گیر خود در سال ‌های اخیر، به یکی از مقاصد گردشگری کانادا و حتی مهاجرتی تبدیل شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *