معرفی کتاب قوانین زندگی (The Rules Of Life)

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به شادترین ، راضی ترین و خوشحال ترین افراد دنیا فکر کنید … چگونه آنها از این راه سخت زندگی عبور می کنند؟ نکته مهم در مورد انتخاب های کوچکی است که هر روز انجام می دهند. کارهایی که می توانند انجام دهند. چیزهایی که می توانند تغییر دهند. این کتاب در مورد آنچه این گونه افراد می دانند و شما می توانید از آن ها یاد بگیرید صحبت می کند. در ادامه با weloveit‌ برای معرفی کتاب قوانین زندگی همراه باشید.

به نقل از فیدیبو: تمپلار قوانین زندگی را پنج دسته تقسیم می‌کند: شما، همسر شما، خانواده شما، معاشران اجتماعی شما (شامل همکاران و دوستان و سرانجام دنیا. و این‌ها را پنج دایره‌ای می‌داند که به طور ناخودآگاه پیرامون خود رسم می‌کنیم. تامپلار معتقد است برای تک‌تک ما این این قوانین باید به شکلی تطبیق داده شوندکه شرایط تربیتی، سن و موقعیت ما را لحاظ کنند. او هر فردی را نیازمند معیارهای شخصی می‌داند تا بر اساس آن رفتار کند و این‌ها را از شخصی تا شخص دیگر متغیر و برخورداری از آن‌ها را بسیار پراهمیت می‌داند. در واقع بدون داشتن این معیارها نمی‌توانیم درباره کارمان بررسی کنیم. و برعکس با داشتن آن‌ها می‌توانیم به یک کانون محکم برسیم. نقطه‌ای که هر گاه بخواهیم بتوانیم به آن مراجعه کنیم و از نو نیرو بگیریم. این‌ها ملاک‌ها و معیارهای ما برای رسیدن به پیشرفت و ترقی شخصی هستند. اما موضوع صرفاً درباره معیار نیست؛ بلکه سبک‌شدن، تفریح داشتن و از زندگی لذت بردن هم مطرح است.

کتاب قوانین زندگی

کتاب  قوانین زندگی ( The Rules of Life ) روش هایی برای بهتر زیستن، شادتر بودن و موفقیت بیشتر در زندگی را معرفی می کند. این روش ها شما را در برابر سختی ها مقاوم تر می نماید و پس از اتمام کتاب فواید وتاثیرات آن را در زندگی خود احساس خواهید نمود.

قوانین زندگی دارای ۱۰۶ موضوع مختلف و کاربردی است. در اولین چاپ این کتاب از آن به عنوان یک پدیده نامبرده شد و توانست در هفته های آغازین در صدر پرفروش ترین کتاب های سراسر جهان جای بگیرد.

آیا کتاب قوانین زندگی را مطالعه کرده اید؟ تا چه اندازه در زندگی شما تاثیر گذار بوده است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *