معرفی کتاب سفر روح اثر مایکل نیوتن

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

اگر از دنیا و اتفاقات روزمره دور و برتان خسته شده‌اید و دل‌تان می‌خواهد برای مدتی از زمین و آدم‌هایش فاصله بگیرید، اگر می‌خواهید بدانید در دنیای دیگر چه خبر است و چه چیزهایی در انتظارتان‌اند، اگر به موضوعات هیجان و تفکر برانگیزی چون روح، هیپنوتیزم، برزخ، روان‌درمانی و جهان پس از مرگ علاقه دارید، اگر فکر می‌کنید برزخ وجود دارد یا حتی اگر فکر می‌کنید وجود ندارد، اگر جهان پس از مرگ را خرافاتی بیش نمی‌دانید و از همه مهم‌تر، اگر از مرگ می‌ترسید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را تا انتها بخوانید. نویسنده کتاب سفر روح که این هفته معرفی می‌کنیم، همه این موضوعات را به صورت علمی و تجربی بررسی و مطالعه نموده و حاصل تحقیقات چهل‌ساله‌اش را در اختیار ما قرار داده. تحقیقاتی که نتیجه‌ آن را بیشتر از همه مدیون مراجعین‌اش می‌داند. با ما با معرفی کتاب سفر روح همراه باشید.

هیپنوتیزم و سفر روح

مایکل نیوتون، نویسنده کتاب، مراجعینی را که به علت‌ها و مشکلات مختلف برای هیپنوتیزم‌درمانی به او روی می‌آورند، به خواب مصنوعی فرو می‌برد تا منشا مشکلات آن‌‌ها را پیدا و به آن‌ها در درمان کمک کند. او با سوالات تقریباً مشابهی که از بیماران، حین هیپنوتیزم می‌پرسد از سیر و سفر روح‌شان به عالمی دیگر آگاه می‌شود، که با توضیحاتِ کم و بیش یکسان آنان، به نتایج برابری دست پیدا می‌کند.

 آن‌ها طی این خواب مصنوعی مرگ خود را مشاهده می‌کنند، از بدن جسمانی‌شان جدا شده و معلق می‌شوند. همه آن‌ها در ابتدا مشتاقانه سعی می‌کنند با دنیایی‌هایی که در اندوه مرگ‌شان غم زیادی را بر دوش می‌کشند، حرف بزنند، آن‌ها را تسکین داده و صمیمانه وداع کنند، اما هیچ کدام موفق به این کار نمی‌شوند. بعضی از آن‌ها از مشاهده مرگ خود و قطع ارتباطشان با عزیزان سخت هراسانند و دیرتر با زندگی جدیدشان ارتباط برقرار می‌کند اما بعضی دیگر سریع‌تر این وضعیت را می‌پذیرند. نیوتون علت وابستگی کم یا زیاد آن‌ها به دنیا و عدم پذیرش مرگ و جدایی را در زمان و نحوه مرگ و همچنین میزان تعالی روح فرد پیدا می‌کند؛ جوانی که به علت یک تصادف ناگهانی می‌میرد یا شخصی که با مرگ، از معشوق‌اش جدا شده، یا کسی که آرزوها و کارهای ناتمام زیادی در زندگی دنیایی داشته، دیرتر با زندگی ماورائی خود اخت می‌گیرد و از دنیا دل می‌کند تا کسی که بعد از یک مریضی طولانی‌مدت یا به علت سال‌خوردگی می‌میرد.

کتاب سفر روح

اما چیزی که در همه یکسان است آرامش بی‌بدیلی است که پس از طی دوران اخت‌شوندگی به همه دست می‌دهد؛ برای بعضی بلافاصله بعد از مرگ و برای بعضی اندکی طولانی‌تر. همه مراجعین از آرامش کم‌نظیری می‌گفتند که پس از مرگ حین خواب تجربه کرده بودند، از دنیای پر از نور و هاله‌های تاریک و روشن، از فاصله گرفتن از زمین و تماشایش از دور، از جهانی لایه لایه و اَبَرقصرهایی بی‌انتها، از نگهبانانی که برای راهنمایی و خوشامدگویی به سراغشان می‌آمدند.

حتی اگر هیپنوتیزم را علم ندانید و موضوعاتی چنین را در زمره خرافات قرار می‌دهید، این کتاب را بخوانید. دیدگاه تازه‌اش باعث می‌شود حداقل کمی بیشتر از هیچ و پوچ دنیا رها شویم و فرصت کوتاهی را که به ما برای زندگی ارزانی شده مقدس شماریم، گذر آن را با کارهای ارزشمند و پربارتری پر کنیم و روح خود را تعالی بخشیم.

 درباره کتاب سفر روح

 این کتاب در ۱۵ فصل و در ۲۹ گزارش نوشته شده. هر گزارش مربوط به یک بیمار و تجربه سفر روح حاصل از هیپنوتیزم او است و در پایان هر گزارش، ادراکات و نتایج خود مایکل نیوتون بیان می‌شود. این کتاب زندگی و دیدگاه افراد زیادی را به کلی تغییر داده و نقدهای مثبت و منفی زیادی را به خود جلب کرده. کتاب سرنوشت ارواح، کتاب دیگر نیوتن، در ادامه سفر روح نوشته شده و هر دوی این کتاب‌ها به ۲۵ زبان مختلف ترجمه شده‌اند. فصول کتاب به شرح زیر است:

فصل اول: مرگ و عزیمت

 فصل دوم: دروازه برزخ

 فصل سوم: بازگشت به موطن اصلی

 فصل چهارم: روح‌های خطاکار (منزوی)

 فصل پنجم: آشنایی با برزخ

 فصل ششم: تغییر و تحول و جایگزینی در برزخ

 فصل هفتم: جایگزینی

 فصل هشتم: راهنمایان ما

 فصل نهم: روح‌‌های مبتدی

 فصل دهم: روح‌های متوسط

 فصل یازدهم: روح‌های پیشرفته

 فصل دوازدهم: نحوه انتخاب زندگی بعدی

 فصل سیزدهم: انتخاب جسم جدید

 فصل چهاردهم: رخت سفر بستن

 فصل پانزدهم: تولد دیگر

 نوشته پشت جلد کتاب از زبان نویسنده

آنچه در این کتاب آمده مدیون تلاش کسانی است که در جستجوی کمک به سوی من آمده‌اند و من آن‌ها را هیپنوتیزم کردم. چرا که این روش از نظر من وسیله قابل اعتمادی است برای کشف حقایق عوالم بعد. شرح سفر روح به عالم دیگر برآمده از خاطرات کسانی است که طی سال‌ها برای هیپنوتیزم درمانی به من مراجعه کردند. این خاطرات واقعی بیانگر آن است که عالم برزخ عالمی واقعی و ملموس است و در آن فضایی سرشار از محبت، شفقت و آرامش حکم فرماست. شگفتی‌های عالم برزخ و مراحل مختلف آن نشان می‌دهد که هدف نهایی خلقت، به کمال رسیدن مخلوقات است. یعنی برخورداری آن‌ها از تمام نعمات و نشات الهی و همه مخلوقات می‌توانند به اندازه کوشش و ظرفیت‌شان از آن سیراب شوند.

آیا شما کتاب سفر روح را مطالعه کرده اید؟ از تجربه خود برای‌مان بگویید. چه کتاب یا کتاب‌های دیگری در این زمینه خوانده‌اید؟ با ما در میان بگذارید تا در هفته‌های بعد، معرفی‌شان کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *