معرفی کتاب زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی فقط یک زندگی داری

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

“زندگی دومت زمانی آغاز می شود که می فهمی فقط یک زندگی داری”! این جمله احتمالا برای ما انسان ها با ترس، امید یا وهم همراه است. بسیاری از ما با وجود موفق بودن، زندگی شاد و آرام، ممکن است گاهی احساس پوچ بودن داشته باشیم. چرا با وجود شرایط مطلوب، این حس به سراغمان می آید؟

شرح کتاب

این کتاب ممکن است کمی طولانی به نظر برسد ولی نکته ای کوتاه و پر مفهوم را در بر دارد که انگیزه شاد زیستن و زندگی رویایی را مجددا در مخاطب خود زنده می ­کند. کتاب روایتگر زندگی زنی سی و هشت ساله به نام “Camille” است که همه موارد لازم برای زندگی شاد و پر از خوشبختی از قبیل همسر و فرزند دوست داشتنی و کار مورد علاقه را دارا می ­باشد ولی واقعا چرا او احساس می کند که فرد خوشبختی نیست؟ تمام چیزی که او می خواهد یافتن راهی به سوی خوشبختی و شادی با دوام است. “Claude”، یک متخصص سبک زندگی است که به “Camille” کمک می کند. سفر “کمیل” در جستجوی خوشبختی مملو از مخاطرات شگفت انگیز و مفاهیم عمیق است که او را تبدیل به فردی می سازد تا برای رسیدن به رویاهایش شمرده شمرده گام بردارد تا دوباره خوشبختی درونی از دست رفته را باز پس گیرد.

هم چنین بخوانید: معرفی کتاب بسیار حساس بودن در دنیای غیر حساس

نویسنده

به نقل از فیدیبو: رافائل ژینور دانو نقاش و هنرمند برجسته ی فرانسوی و ۴۵ ساله ( متولد ۱۹ آوریل ۱۹۷۴، پاریس) است. او در زمینه ی تکنیک‌های ارتباطات و مدیریت استرس آموزش دیده است و موفقیت رمان اولش که بدون ارتباط با مسائل روانشناسی نیست، نیز نشات گرفته از همین مهارت رافائل است. او در برهه ای از زندگی مدیریت سازمان Emotone را برعهده دارد. emotone نام سازمانی است که فعالیت های هنری و ساخت تیم خلاق، مدیریت استرس و راه های خلاقیت و فعالیت های نوآوری را سازماندهی می کند. لازم است بدانید که رافائل قبلا عناوین علمی و غیر داستانی را تحت عناوین اثبات خود، مدیریت استرس و روابط زوج ها را منتشر کرده است.

رافائل ژیوردانو درباره ایده‌ی نوشتن کتاب «زندگی دومت زمانی آغاز می‎‌شود که میفهمی فقط یک زندگی داری» این گونه سخن می‌گوید:

«تا جایی که می توانم به یاد داشته باشم، من همیشه در عالم خیال زندگی کرده‌ام و در آنجا جان سالم به در برده ام. به عنوان یک کودک، به طور مداوم داستان هایی مانند فیلم هایی که در سر من فیلمبرداری شده اند، اختراع کردم. من همچنین یادداشتهایم از اشعار، و شروع رمان ها را در سبک کتاب های مورد علاقه ام پوشش دادم. من همیشه نقاشی کردم و همیشه نوشتم. بین کلمات و تصاویر مدت مدیدی بود که نمی دانستم چگونه انتخاب کنم. یک روز من راه حل خودم را پیدا کردم: نوشتن «رمانهای تصویری».

هنگامی که هجده ساله بودم در مدرسه هنرهای تجسمی در پاریس، Penninghen، شروع به گذراندن مدارج آکادمیک کردم، و سپس در مدرسه Estienne به مدت ۵ سال تحصیل کردم. من در نمایندگی‌های ارتباطات، طراحی گرافیک شروع کردم. من دنبال مسیر دیگری بودم و تقریبا به طور شانسی، به عنوان “نویسنده ویراستار” استخدام شدم. برای من کلمات بهتر از تصاویر هستند! چند سال بعد، تجربه نهایی آژانس برای من شکست بود. استعفا دادم، پول نقدم تمام شد. نکته جالب درباره من این است که در هر فرصتی از همه چیز سؤال میکنم. تصمیم گرفتم یک زندگی بسازم که به من شباهت داشته باشد، اصول خودم و مسائل شخصیتی غیرمعمولم را در نظر بگیرم.»

همین اتفاقات در زندگی سبب شد تا به دنبال علاقه خود یعنی نوشتن برود. کتابی که این نقاش و نویسنده‌ی ‌موفق نوشته است بی ارتباط با زندگی که خودش تجربه کرده است نمی‌باشد. جملات به کار رفته در این کتاب سراسر انرژی، می تواند شادی از دست رفته‌ی زندگیتان را به شما بازگرداند. شاید بتوان گفت که هدف رافائل ژیور دانو از نوشتن این کتاب درمان بسیاری از رفتارهای درونی و بیرونی افرادی بود که با هیچ چیز خوشحال نمیشدند.

خرید نسخه زبان اصلی

خرید نسخه ترجمه شده

خرید نسخه الکترونیکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *