معرفی کتاب خودت را به فنا نده !

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

کتاب خودت را به فنا نده ، نوشته ی گری جان بیشاپ است که اولین بار در سال ۲۰۱۶ به انتشار رسید .

آیا از احساس درماندگی و نا امیدی خسته شد اید ؟ اگر اینطور است ، گری جان بیشاپ برای این مشکل شما راه حلی دارد . او در این کتاب آموزنده و واقع گرایانه ، ابزار و توصیه هایی را در اختیارتان قرار می دهد که با کمک آن ها ، خواهید توانست از شر مساِئل و مشکلات آسیب زا رها شوید و به نسخه ی ( به فنا نرفته ی ) خودتان اجازه ی بروز دهید .

بیشاپ در این کتاب به مخاطبین خود می گوید ( چشمانتان را به روی معجزه ای که خودتان هستید ، بگشایید . این چیزی است که فراموش کرده اید : شما معجزه ای از وجود هستید .)

این سایر افراد نیستند که در مسیرتان قرار دارند ، این حتی شرایط هم نیستند که جلوی شکوفایی شما را می گیرند ، بلکه خودتان هستید و حرف های منفی و ناامید کننده ای که زیر لب به خودتان می گویید.

هم چنین بخوانید: معرفی کتاب تختخوابت را مرتب کن اثر ویلیام مک ریون

کتاب خودت را به فنا نده

درباره ی گری جان بیشاپ

گری جان بیشاپ ، یکی از بهترین و محبوب ترین نویسندگانی است که تا به الان بهترین و پر فروش ترین کتاب های خود را وارد بازار کرده است .او علاوه بر این که در زمینه نویسندگی فعالیت دارد به عنوان یکی از شناخته شده ترین سخنرانان انگیزشی ، متخصصان علوم خودپروری نیز می باشد .

مهم ترین مسئله ای که برای این نویسنده اهمیت دارد این است که افراد بتوانند خودشان را باور داشته باشند تا بتوانند به هر آنچه میخواهند برسند.

برخلاف بسیاری از نویسندگان حوزه کتاب های انگیزشی او معتقد است که صرف انرژی و کنترل ذهن نمی تواند موفقیت را در زندگی شخصی ایجاد نماید ،  بلکه اولین مرحله برای رسیدن به موفقیت اقدام و عمل است . کاری که بیشتر نویسندگان کتاب های انگیزشی تنها از طریق ذهن و قدرت تمرکز انجام می دهند .

هم چنین بخوانید: معرفی کتاب اثر مرکب نوشته دارن هاردی

بخش های کتاب خودت را به فنا نده

۱) شروع کار

۲)  من بی نهایت مشتاقم

۳)  من برای پیروزی بی تابم

۴)  من از پسش بر می آیم

۵)  من از تردید استقبال می کنم

۶)   من حاصل افکارم نیستم بلکه نتیجه اعمالم هستم

۷)  من مصمم هستم

۸)  من منتظر اتفاق خاصی نیستم و هر اتفاقی را می پذیرم   

۹)  قدم بعدی چیست ؟

بریده هایی از کتاب خودت را به فنا نده

ذهن تو همیشه به دنبال بهانه می گردد تا عمل نکردن را منطقی جلوه دهد. ذهن حین انجام کار ، تمام کارهایت را در همان لحظه به یادت خواهد آورد ، حتی تمام استرس ها و دلواپسی هایت را مرور می کند ، اما تو بر اساس افکارت عمل نکن. تمرکزت را بگذار روی کاری که در دست داری . زندگی ات را با تغییر افکارت عوض کن ، این تنها راهش است .

منتظر این نباشید که حس و حال کار را پیدا کنید ، منتظر آن حس جادویی که کارتان را برایتان انجام می دهد نمانید . فقط عمل کنید . افکارتان را کنار بگذارید و حرکت کنید . نیازی نیست خودتان را از لحاظ روانی آماده کنید . نیازی نیست همه چیز برای کارتان آماده و مهیا باشد . فقط عمل کنید . زود باشید . نه یک دقیقه دیگر . همین حالا .

با خواندن این کتاب زندگیتان را متحول کنید !

دانلود کتاب خودت را به فنا نده از طاقچه

خرید نسخه زبان اصلی کتاب از انتشارات جنگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *