تعبیر خواب های رایجی که می بینیم( قسمت دوم )

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

به قسمت دوم تعبیر خواب بسیار خوش آمده اید. همانطور که در بخش اول گفتیم پشت هر خوابی که شما می بینید، معنای خاصی وجود دارد و شما می توانید با پرس و جو از افراد متخصص، خواب خود را تعبیر کنید. در این مطلب ما تعبیر بعضی از خواب های رایج را با شما در میان خواهیم گذاشت.

کوهنوری می تواند نشانه بالا رفتن یا عقب نشینی باشد

تعبیر خواب

کوهنوردی یکی از خواب هایی است که باید با توجه به شرایطی که در آن هستید تعبیر شود. زمانی که شما دارید از کوه بالا می روید، یعنی در زندگی خود پیشرفت می کنید. اگر از کوه پایین می آیید، یعنی از احساسات منفی عقب نشینی می کنید و اگر در مسیر توقف کرده اید، یعنی با چالشی که رو به رو شده اید کف نمی توانید آن را تحمل کنید.

مارها، می توانند چیزی مثبت یا منفی را نشان دهند

برخی بر این باور هستند، خزنده ها به علت لغزشی که دارند نشان دهنده تهدید شدن و فریب پنهانی است و شخص باید بسیار مراقب باشد. برخی دیگر معتقد هستند مار نماد تحول است؛ زیرا پوست خود را می ریزد و یا ذهن نا خود آگاه شما است که زیر پا می خزد.

تعبیر خواب

از دست دادن دندان نمادی از پوچی است

زمانی که شما خواب افتادن دندان می بینید معمولا پوچ است و به این معنی است که شما بسیار اضطراب دارید. برخی دیگر می گویند که سلامتی شما در خطر است و نماد ضعف است. همچنین می تواند نشانه علامتی باشد که شما در زمان بیداری می خواهید صحبتی با کسی انجام دهید، اما نمی توانید این کار را انجام دهید.

آزمون و تست دادن در خواب می تواند نماد احساس امنیت باشد

اگر اغلب خواب می بینید که در حال دادن یک امتحان سخت هستید، به این معنی است که شما اظطراب و استرس زیاد و نامعقولی در زندگی دارید.

تعبیر خواب

از طرف دیگر آزمون دادن می تواند این نماد را داشته باشد که شما تحت نظارت دقیق شخصی هستید و شما ترس از شکست دارید و در زندگی خود استاندارد های دست نیافتنی قرار داده اید.

نحوه اداره پول در خواب نشانگر نمادگرایی آن است

هرکسی دوست دارد خواب پول را ببیند؛ اما دیدن پول، می تواند تعبیر های متفاوتی داشته باشد. به عنوان مثال: زمانی که شما خواب پول خرج کردن را می بینید، نشانه عشق ورزیدن است.

زمانی که شما به فردی پول می دهید، می تواند نشان دهنده این باشد که شما آن فرد را نادیده گرفته اید. قرض گرفتن یا سرقت پول ممکن است نشان دهنده احساس کمبود چیزی در زندگی شما و ناامیدی برای دستیابی به آن باشد.

شلوغی، ممکن است نشان دهد که شما به فضا نیاز دارید

تعبیر خواب

زمانی که خود را در یک جمعیت زیاد می بینید یعنی نیاز دارید مدتی در تنهایی خود باشید و خود را با شرایط وفق دهید. شما باید با خود خلوت کنید و از هنجار دور شوید.

از طرف دیگر اگر جمع شلوغی را می بینید اما شما جزو آنها نیستید، یعنی شما گوشه گیر هستید یا مشکلات آنقدر زیاد شده اند که شما نمی توانید برای آنها تصمیم گیری کنید.

اگر شما در یک جمعی هستید که از آن لذت می برید یعنی پشینیبان قوی در زندگی دارید که همیشه حواسش به شما است.

کلیدها می توانند نشانه ای برای اسرار، آزادی و … باشند

تعبیر خواب

کلید ها، تعابیر مختلفی دارند؛ اما بارز ترین آنها نشانه اسرار و احساسات درونی شما است. کلید معنی های دیگری دارد. مثلا می تواند نشانه آزادی باشد  یا شما در درون خود قدرتی دارید که آنها را پنهان کرده اید. از دست دادن کلید، به شما نشان می دهد که فرصتی برای شما پیش آمده اما آن را از دست داده اید.

جاده ها، احساس شما نسبت به پیشرفت را نشان می دهند

هزاران تعبیر برای جاده وجود دارد. جاده ها انواع مختلفی دارند از جاده پر پیچ خم گرفته تا جاده مستقیم. ساده ترین معنی آن حرکت رو به جلو و پیشرفت در زندگی است. اگر در مسیرتان چاله یا باد است، نسان دهنده موانعی است که در مسیر هدفتان است و شما با آنها رو به رو خواهید شد. جاده صاف و مستقیم یعنی روشتان درست است و باید به آن اطمینان داشته باشید.

انگشتر، نماد وفاداری است

تعبیر خواب

دیدن یا پوشیدن انگشتر، نشانه وفاداری شما است. اگر حلقه شما شکسته شود، یعنی به یک رابطه پایان می دهید. اگر انگشتر گم شود یا به سرقت برود، یعنی اعتماد و وفاداریتان نسبت به شخصی از دست خواهید داد.

بهتر است تعبیر خواب را مطالعه کنید چراکه شاید خواب ها نشانه های خاصی هستند که شما حتما باید از آنها مطلع شوید.

منبع: HEALTHYGEM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *