بهترین ترفندهای تمیز کردن منزل

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تمیز کردن منزل دشوار است، اما اگر ترفندهایی را برای انجام این کار استفاده کنید، کار ساده تر می‌شود. ما در اینجا راهکار های جالب و باور نکردنی را برای تمیز کردن منزل به شما خواهیم گفت که شما آرزو می کردید کاش زود تر این روش ها را می دانستید. با weloveit همراه باشید.

  1. برای تمیز کردن ماکروویو از آبلیمو استفاده کنید

در کاسه ای لیمو بفشارید سپس آب جوش در آن بریزید و کاسه را درون ماکروویو قرار دهید و ماکروویو را روشن کنید. با تبخیر شدن آّب، بخار های آب لیمو به شما کمک می کنند راحت تر ذرات کثیف را پاک کنید و همچنین بوی خوبی به ماکروویو شما می دهد.

  • شیشه حمام را با این اسفنج تمیز کنید

جدیدا اسفنج جادوویی آماده است که شما می توانید شیشه، وان و دیواره های حمام را برق بیندازید بدون اینکه از دستکش یا مواد شوینده استفاده کنید. کافی است به هایپر مارکت بروید و این اسفنج جادویی( magic easier) را خریداری کنید.

  • هنگام تمیز کردن سرویس بهداشتی، دستان خود را تمیز نگه دارید

آیا دوست ندارید که آب بر روی پنجره ها ریخته شود و دست هایتان را کثیف کنید؟ پس سطلی را بردارید، در آن آب و مواد شوینده بریزید سپس تا چند مرتبه در دستشویی بریزید. بین هر مرتبه فاصله زمانی را بر قرار کنید. با این کار بوی نامطبوع از بین می رود و دست شویی شما نیز به راحتی تمیز می شود.

بیشتر بخوانید: اشتباهاتی که در نظافت منزل انجام می دهیم؟

  • بوی بد ظرف ها را با سرکه از بین ببرید

اگر ظرف های شما بوی نا خوشایندی دارند، اول به جای اینکه با مواد شوینده با سرکه بشویید سپس با مواد ظرفشویی و با آب داغ، آنها را آبکشی و خشک کنید.

شما برای از بین بردن بوی حوله هم می توانید از سرکه استفاده کنید.

  • قسمت هایی که چرب هستند، را با جوش شیرین پاک کنید

پودر جوش شیرین، سرکه سفید و آب جوش را مخلوط کنید و با استفاده از آنها سطوح چرب مانند گاز را تمیز کنید. خواهید دید که چگونه بر روی سطوح برق خواهد افتاد.

  • برای تمیز کردن شیشیه از کاغذ باطله یا روزنامه استفاده کنید

کاغذ روزنامه بر خلاف حوله، رگه و خط به جا نمی گذارد و شما می توانید شیشه خود را به زیبایی تمیز کنید.

  • مو های حیوانات خانگی را با دستکش پلاستیکی پاک کنید

بهترین راه برای پاک کردن مو های حیوانات، دستکش پلاستیکی است. این دستکش گرد و غبار و مو ها را جمع می کند که شما می توانید همه را یک جا مرتب کنید سپس با جارو جمع کنید. دستکش پلاستیکی حتی از غلتک چسبناک نیز بهتر عمل می کند و یکی از بهترین وسیله ها برای تمیز کردن صندلی ماشین نیز می باشد.

تمیزی و مرتب بودن وسایل خانه در روحیه ما تاثیر به سزایی دارد و شما با انجام دادن روش های گفته شده، خواهید دید که چگونه تمیز کردن منزل راحت تر می شود و سطوح خانه باب میل شما تمیز و براق می شوند.

منبع: TASTEOFHOME

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *