آموزش خشک کردن ذرت برای پاپ کورن

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

آیا با روش خشک کردن ذرت برای پاپ کورن آشنا هستید؟ چگونه می توانید خودتان ذرت را خشک کنید؟

پاپ کورن از همان گیاه ذرت شیرین که اغلب برای ذرت روی بلال استفاده می شود، به دست نمی آید. دانشگاه میسوری انواع خاصی از پاپ کورن را توصیه می کند که برای کشت و خشک کردن خانگی مناسب است: قارچ هیبریدی آمریکای جنوبی، بدون پوسته ژاپنی، ابر سفید، هیبرید کرم پفک و دینامیت. بسته به منطقه کشوری که در آن زندگی می کنید، ممکن است به دلیل باران های شدید پاییزی مجبور به برداشت زودهنگام ذرت شوید. Mother Earth News پیشنهاد می کند در صورت امکان ذرت بو داده روی ساقه خشک شود، اما اگر باید زود برداشت کنید، همچنان می توانید پاپ کورن را خودتان خشک کنید.

هم چنین بخوانید: آموزش روش خشک کردن ذرت برای پفیلا

خوشه ها را فقط بعد از سفت شدن دانه ها و خشک و کاغذی شدن پوسته ها بچینید.

پوسته ها را از گوش بیرون بیاورید و دور بریزید.

فر را به مدت ۲۰ دقیقه با دمای ۳۰۰ درجه فارنهایت گرم کنید و گوش ها را به صورت یک لایه روی ماهیتابه بچینید. فر را تا کمترین درجه حرارت ۲۰۰ درجه یا کمتر پایین بیاورید و تابه را با درب باز داخل فر قرار دهید.

بگذارید یک شب بماند تا گوش ها خشک شوند. از طرف دیگر، بلال ها را در یک کیسه توری قرار دهید و به مدت یک هفته در جای خشک و خنک آویزان کنید تا دانه ها خشک شوند.

بلال های خشک شده ذرت را در کیسه های فریزر زیپ دار قرار دهید و در یخچال یا فریزر نگهداری کنید. آنها می توانند تا ۳۰ ماه نگهداری شوند.

یک بلال کامل ذرت خشک را در یک کیسه کاغذی بریزید، روی آن را تا کنید تا بسته شود و کیسه را با چسب بچسبانید. مایکروویو را با قدرت بالا به مدت دو تا سه دقیقه یا تا زمانی که صدای ترکیدن آهسته به گوش برسد و بین دو ثانیه به صدا درآید.

اکنون کار خشک کردن ذرت برای پاپ کورن به پایان رسیده است. شما چه روش دیگری برای این کار می شناسید؟

منبع: OUREVERYDAYLIFE