کرونا چه تغییراتی را در زندگی به وجود آورده است؟

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مطالعات نشان داده شده است که با بوجود آمدن ویروس کرونا ، سبک زندگی ها به شدت تغییر کرده است؛ تمیز کردن بیشتر، آشپزی بیشتر، خرید کمتر، هزینه کمتر و… . weloveit  به شما نشان می دهد که چگونه این روش ها تغییر کرده است. با ما همراه باشید.

در خانه ماندن

به جرات می توان گفت این روزها بیش از حد معمول، مردم در خانه می مانند. بله مردم قبلا در خانه خود بوده اند اما با وجود ویروس کرونا تعداد روز های بسیار کمی از خانه بیرون می روند. تحقیقات نشان می دهد که با خارج نشدن از خانه، می توان جان ۱۰۰۰ نفر را نجات داد.

آشپزی بیشتر

خوشبختانه یا بدبختانه، غذا پختن در این روز های سخت ۳ برابر روز های عادی شده است که این میزان بسیار بالا و نگران کننده است.

خرید مواد شوینده بیشتر

به دلیل نیاز به ضدعفونی کردن و شستشوی وسایل جهت مراقبت در برابر ویروس کرونا، خرید شوینده ها بیش از حد معمول است.

هم چنین بخوانید: طول عمر ویروس کرونا روی سطوح مختلف چقدر است؟

تمیز کردن عمیق خانه

این ویروس چون سریع پخش می شود، نگرانی در ما انسان ها بوجود آورده است که ما ترجیح می دهیم آن را با تمیز کردن مداوم خانه بر طرف کنیم تا مانع جلوگیری آلودگی شویم.

شستن حوله

تمیز کردن حمام در این روز ها دیگر فقط مربوط به سطوح نیست؛ بلکه نتایج نشان داده شده است که شستن حوله ها نیز ۳۰ درصد افزایش داشته اند.

ضد عفونی کردن

۳۸ درصد از افراد مورد بررسی گفته اند، حمام کردن کافی است و بعد از هر حمام باید ملافه خود را به طور کامل تمیز کرد.

ذخیره کردن پول

 این بیماری همه گیر، اثر اقتصادی مخربی داشته و بسیاری از افرادی که شغل خود را از دست داده اند واقعاً در تلاش مالی هستند. دیگر گروه مردم نیز یافته اند که باید هزینه های خود مانند خرید کردن را کاهش دهند تا پولی برای آینده در دست داشته باشند.

ما در این زمان طلایی که در دست داریم، می توانیم با برنامه ریزی ، روش هایی که به سودمان است را در زندگی جای دهیم و باعث پیشرفت خود شویم. با روش های مفید می توانیم آینده خود را هم تضمین کنیم.

منبع: TASTEOFHOME

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *