معرفی ۵ اپلیکیشن مدیتیشن و کاهش استرس

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

امروزه، با وجود مشغله فراوان، چگونه با استرس و اضطراب مقابله کنیم؟ در این مطلب با معرفی ۵ اپلیکیشن مدیتیشن و کاهش استرس با ما همراه باشید. این برنامه های مراقبه و آرامش بخش را امتحان کنید تا به یک ذهنیت مثبت برسید و از نظر روحی سالم بمانید.

تمام دنیا در تلاش است تا در طول همه گیری COVID-19 ایمن و سالم بماند. اما جدا از خود ویروس، تغییرات و تحولات در شیوه زندگی می تواند عوارض زیادی بر سلامت روانی افراد بگذارد.

اپلیکیشن مدیتیشن

بارها و بارها ثابت شده است که مدیتیشن بهترین تمرین برای رفع استرس و کاهش اضطراب است. جدا از مدیتیشن ذهن آگاهی برای مبتدیان، تکنیک های دیگری مانند خود اندیشی و آموزش ذهن برای مقابله با افکار منفی وجود دارد و می توانید همه این موارد را به صورت رایگان با این برنامه ها دریافت و استفاده کنید.

۱. ۱ Giant Mind (اندروید و iOS)

۱ Giant Mind یک برنامه فوق العاده برای مبتدیان برای یادگیری در مورد مدیتیشن است. مدرس و نویسنده مدیتیشن، جونی پولارد، نحوه انجام آن را ساده می کند و برای سؤالات و موانع متداول ، پاسخ هایی دارد.

اپلیکیشن مدیتیشن

برنامه از شما می خواهد تا با دوره learn meditation دوازده مرحله ای شروع کنید. مهم نیست که شما قبل از این مدیتیشن انجام داده اید، این مرحله نمی تواند رد شود. با یک قدم در هر روز، پولارد شما را راهنمایی می کند تا درک خود را از مدیتیشن افزایش دهید.

او به مباحث متداول مانند مانترا ، تنفس و مواردی از این دست می پردازد. بعد از هر جلسه، برنامه از شما می پرسد که چه چیزی تمرکز شما را به هم زده است. کافی است یکی از دلایل رایج را انتخاب کنید و کلیپ کوتاهی از Pollard در مورد چگونگی از بین بردن آن مانع دریافت خواهید کرد.

پس از اتمام دوره مقدماتی ۱۲ مرحله ای، ۳۰ روز چالش مراقبه را امتحان کنید. این یک دوره عالی برای ایجاد عادت به طور منظم مدیتیشن است. این برنامه همچنین شامل یک ردیاب خلق و خوی بعد از هر جلسه و همچنین یک ژورنال است.

اگر می خواهید یک جلسه سریع را شروع کنید، از تایمر مراقبه برای انتخاب مربی راهنما، موسیقی پس زمینه و مدت زمان استفاده کنید.

دانلود: ۱ Giant Mind برای Android | iOS (رایگان)

۲.  Medito (اندروید و iOS)

بنیاد مدیتو معتقد است که مدیتیشن می تواند زندگی را با کاهش اضطراب و استرس و بهبود رفاه عمومی متحول سازد. به همین دلیل آنها Medito را به یک برنامه رایگان برای همیشه با راهنمایی های مدیتیشن برای مبتدیان و پزشکان با تجربه تبدیل کردند.

بیشتر افراد تازه وارد ابتدا باید دوره های مقدماتی ، مبتدی و متوسط ​​را پشت سر بگذارند که مبانی مدیتیشن و ذهن آگاهی را برای شما بیان می کنند. بین دو صدا (ویل یا استیو) یکی را انتخاب کنید و گام به گام دوره های راهنمایی را طی کنید.

پس از آشنایی با اصول اولیه، بسته ای را بر اساس نوع مراقبه خود انتخاب کنید. Medito مدیتیشن صوتی هدایت شده را برای خواب، استرس و اضطراب، تمرینات تنفسی، مهربانی، اسکن بدن، مانترا و یک مراقبه روزانه ارائه می دهد که در آن می توانید زمان را تغییر دهید. همچنین اگر یک راهنمای صوتی را نمی خواهید، باید بدانید که این برنامه دارای یک تایمر مراقبه داخلی است.

دانلود: Medito برای Android | iOS (رایگان)

هم چنین بخوانید: معرفی بهترین اپلیکیشن های ورزش و تناسب اندام

۳.The Wim Hof Method (وب)

روش ویم هوف یکی از محبوب ترین تکنیک های مراقبه در سراسر جهان است. ویم هوف یکی از روش های بسیار مرجع است که جنبه مراقبه را به ذهن متبادر می کند. دوره کامل مدت زمان زیادی طول می کشد، اما می توانید با سه مینی دوره رایگان توسط خود ویم هوف مدیتیشن را شروع کنید.

در سه فیلم ویمئو، کلاس اول روی تنفس تمرکز دارد. در گفتمان کوتاهی که به دنبال یک مراقبه راهنمایی انجام می شود، هوف اهمیت تنفس و چگونگی تأثیر آن بر انرژی، استرس و سیستم ایمنی بدن را آموزش می دهد.

فیلم دوم جایی است که روش ویم هوف خودش را از سایرین جدا می کند، جایی که شما باید سرما را در آغوش بگیرید. همه چیز در مورد تحمل سرما از طریق دوش های سرد و روش های دیگر است که هوف ادعا می کند چربی می سوزاند و “احساس خوبی” را در مغز شما منتشر می کند.

بخش سوم در مورد عملی کردن دو قدم اول است. به خاطر داشته باشید که این مقدمه ای از سطح مبتدی برای روش Wim Hof ​​است. به زودی به این جنبه ها تسلط خواهید یافت و می خواهید که ارتقا پیدا کنید.

۴. GG Life (اندروید و iOS)

اضطراب و سایر افکار منفی می توانند فرد را به بی تحرکی سوق دهند. با گذشت زمان، ما به طور ناخودآگاه مغز خود را آموزش می دهیم تا به افکار افسردگی ایمان داشته باشیم. برنامه GG Life می خواهد مغز شما را بازیابی کند تا افکار بهتری در مورد خود و جهان داشته باشد.

سیستم آموزش سریع برنامه به شما نشان می دهد که برنامه چگونه کار می کند. این برنامه پیام کوتاه را با نتایج خوب و بد نمایش می دهد. وقتی فکر مثبتی می بینید ، آن را به سمت خود بکشید و آن را در سر خود بپذیرید. افکار منفی را به هم بزنید ، هم روی صفحه و هم در ذهن خود. کل کار فقط سه دقیقه طول می کشد.

این برنامه و تئوری توسط روانشناس بالینی گای Doron و چندین مطالعه در سراسر جهان پشتیبانی می شود.

از طریق تمرین مکرر ، اپلیکیشن مدیتیشن GG Life شما را آموزش می دهد تا مثبت تر فکر کنید. این برنامه چندین موضوع مختلف مانند عزت نفس ، اعتماد به نفس ، تصویر بدن ، اضطراب و سلامتی ، خلق و خوی ، والدین ، ​​سکسوالیته و تروما را برطرف می کند. این برنامه پیشرفت شما را ردیابی می کند ، روزانه یادآوری هایی را برای استفاده از آن منتشر می کند و باعث می شود مانند یک بازی احساس کنید که خود را مرتب کنید.

۵. Cactus (اندروید و iOS)

کارشناسان، قدردانی روزانه را به عنوان یکی از بهترین روش های ارتقای بهداشت روان توصیه می کنند. اما شما برای انجام این کاربه یادآوری احتیاج دارید .کاکتوس همین مورد را به شما یادآوری می کند.

این یک روش اثبات شده با پایه علمی است که به شما کمک می کند تا یک نگرش و ذهن سالم تر ایجاد کنید.

آیا شما به مدیتیشن علاقه دارید؟ آیا از اپلیکیشن مدیتیشن استفاده می کنید؟ نظرات خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید.

منبع: MAKEUSEOF

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *