مدیریت زمان و امور روزانه با اپلیکیشن Any.do
اگر برای کارهایمان برنامه ریزی و زمان بندی نداشته باشیم، از عهده آن ها بر نمی آییم و بر زمان ما مسلط خواهند شد. با اپلیکیشن Any.do می توانید به سرعت از پس کارهای روزانه خود بربیایید و آن ها را اولویت بندی کنید و تمرکز خود را بر مواردی که مهم ترین هستند، قرار دهید.
Any.do یک اپلیکیشن برتر در زمینه مدیریت و زمان بندی اموور روزانه است که توسط میلیون ها انسان برای سازمان دهی و برنامه ریزی امور استفاده می شود.

فهرست مطالب
ویژگی های شاخص اپلیکیشن
سادگی
Any.do کارهای شما را به سادگی هر چه تمام تر سازمان دهی می کند. هم چنین به سادگی قابل یکپارچه سازی و همگام سازی روی تمام دستگاه ها است و همین باعث می شود لیست کارهای در دست انجام شما همه جا در دسترس باشد.
هم چنین بخوانید: Drops: بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان
انعطاف پذیری
به سادگی می توانید با این اپلیکیشن پیشرفت خود را دنبال کنید. با افزودن یادآورهای هوشمند هیچ گاه چیزی را فراموش نخواهید کرد. با قابلیت های ویژه Any.do صرفه جویی در زمان و رسیدن به اهداف، تضمین می شود.
قابلیت اطمینان
با تنظیم یادآورها مطمئن شوید که هیچ یک از موارد مهم را فراموش نخواهید کرد.
اپلیکیشن Any.Do برای اندروید، iOS، مک OS X و وب در دسترس است و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.
ساخت حساب کاربری در Any.Do
برای کار با این اپلیکیشن نیازمند ساخت یک حساب کاربری هستید که می توانید از طریق ایمیل، فیسبوک و یا گوگل این کار را انجام دهید.
با استفاده از این اپلیکیشن اطمینان حاصل کنید که همه کارهای خود را انجام می دهید و می توانید آن ها را هوشمندانه اولویت بندی کنید و در نهایت چندین ساعت در زمان صرفه جویی کنید.
آیا برای مدیریت کارهایتان از اپلیکیشن خاصی استفاده می کنید ؟ نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.