راهنمای جامع خرید هواپز

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

خرید هواپز ؟ یا شاید فرهای توستر سرخ کن ؟ راهنمای جامع خرید هواپز  ما به شما کمک می کند دستگاه مناسب برای نیازهای خود را پیدا کنید.

هواپز ها به دلیل توانایی آن‌ها در تکرار طعم ترد غذاهای سرخ‌شده بدون روغن ناسالم، به یکی از لوازم خانگی محبوب برای بسیاری از افراد تبدیل شده‌اند.

اما امروزه مدل‌های زیادی در دسترس هستند که انتخاب یکی از آنها سخت می‌شود. قبل از اینکه هواپز  بخرید، از راهنمای جامع خرید هواپز ما برای یافتن مدل مناسب برای نیازهای خود استفاده کنید. ما موارد دلخواه آشپزخانه آزمایشی و به علاوه هواپز ها با بهترین رتبه در بازار را جمع آوری کرده ایم.

هم چنین بخوانید: هواپز چیست و چگونه باید از آن استفاده کنیم؟

نکات لازم در راهنمای جامع خرید هواپز

هواپز ها هنوز تازه واردان به بازار هستند و باید موارد زیادی را در نظر گرفت. توصیه می کنیم با بودجه شروع کنید. باید به این فکر کنید که چقدر باید برای هواپز  خرج کنید. این لوازم می توانند از ۵۰ تا چند صد دلار قیمت داشته باشند، بنابراین مهم است که بودجه خود را با ویژگی هایی که می خواهید متعادل کنید. قبل از اینکه وارد فروشگاه آشپزخانه شوید، از خود بپرسید:

  • چقدر به یک هواپز  نیاز دارم؟
  • آیا گزینه های از پیش تعیین شده را می خواهم؟
  • در مورد ویژگی های اضافی چطور؟

پاسخ به این سؤالات – به علاوه راهنمایی و تخصص آشپزخانه آزمایشی ما – می تواند به شما در انتخاب مدل عالی برای خانواده خود کمک کند.

ظرفیت را در نظر بگیرید

به طور معمول، این وسایل ظرفیتی بین دو تا هفت لیتر دارند، و از آنجایی که مهم است که سبد در هنگام پخت و پز بیش از حد شلوغ نشود، باید به مقدار غذایی که قصد دارید در آن درست کنید فکر کنید.

اگر برای خانواده خود آشپزی می کنید یا یک مهمانی شام برگزار می کنید، احتمالاً یک هواپز  بزرگتر می خواهید، در حالی که خانواده های یک یا دو نفره می توانند با یک مدل کوچکتر کار کنند. با این حال، به خاطر داشته باشید که هرچه ظرفیت بزرگتر باشد، دستگاه بزرگتر و فضای پیشخوان بیشتری را اشغال می کند.

اضافه کردن تنظیمات از پیش تعیین شده برای غذاهای محبوب

مشتاقانه منتظر هستید تا با هواپز  خود تعداد زیادی سیب زمینی سرخ کرده درست کنید؟

اگر قصد دارید غذاهای خاصی (مانند این غذاهای سرخ کردنی) را با دستگاه جدید خود بپزید، ممکن است بخواهید به دنبال مدلی با تنظیمات از پیش برنامه ریزی شده باشید که این فرآیند را آسان تر می کند. به عنوان مثال، هواپز  کوسوری برای ۱۱ مورد از مرغ و استیک گرفته تا سبزیجات و دسر از پیش تنظیم شده است.

ویژگی های اضافی را بررسی کنید

برخی از هواپز ها دارای عملکرد اضافی هستند که آنها را به ابزاری همه کاره تر در آشپزخانه تبدیل می کند.

  • اجاق های توستر هواپز : یکی از محبوب ترین ترکیب ها، این هواپز ها شبیه اجاق توستر سنتی هستند و می توان از آنها برای پخت، بریل و نان تست استفاده کرد.
  • دستگاه های خشک کن بادی: اگر میوه های کم آب یا گوشت گاو خانگی را دوست دارید، سرخ کن با قابلیت آبگیری می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.
  • اجاق های هواپز : بسیاری از مردم طعم مرغ جوجه گردان مرطوب را دوست دارند و ترکیب اجاق گاز هواپز  به شما امکان می دهد این غذای خوشمزه را در خانه درست کنید.
  • درب هواپز قابلمه فوری: فضایی برای دستگاه دیگری ندارید؟ این درب دستی، قابلمه  قابل اعتماد شما را به هواپز  تبدیل می کند!

هنوز برای تصمیم گیری به کمک نیاز دارید؟ متخصصان آشپزخانه آزمایشی ما با در نظر گرفتن ویژگی‌های هر یک، سهولت استفاده و عملکرد، چندین هواپز را در مراحل مختلف قرار داده‌اند. اخیراً یک هواپز  PowerXL توجه ما را به خود جلب کرد. این مدل همه چیزهایی را که می‌خواستیم داشت – یک سبد بزرگ، زمان پیش گرم کردن سریع، کنترل‌های بصری – و موارد دیگر. اگر هنوز در تردید هستید یا سعی می کنید بین مدل ها یکی را انتخاب کنید، انتخاب برتر ما را امتحان کنید.

منبع: TASTEOFHOME

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *