چگونه از کلاس های یوگا بیشترین استفاده را داشته باشیم؟

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یوگا یک روش عالی برای پاک کردن ذهن و انجام برخی فعالیت های بدنی در کارهای روزمره است. با این حال ، اگر تازه وارد دنیای یوگا شده باشید ، اولین جلسه حضور در کلاس می تواند کمی ترسناک باشد. نکات بسیار خوبی برای آشنایی شما با قوانین و مقررات کلاس یوگا وجود دارند.

زودتر به کلاس یوگا برسید

یک نکته مهم این است که زود به کلاس برسید. این مورد به شما کمک می کند تا در شرایط فکری مناسبی قرار بگیرید و همچنین باعث ایجاد مزاحمت برای افراد اطراف خود نشوید. اگر دیر به کلاس رسیدید باید صبر کنید تا مراسم آغازین به پایان برسد.

کلاس را زودتر ترک نکنید

حتی اگر از کلاس خوشتان نمی آید و در حال کشمکش با آن هستید، باز هم تا آخر کلاس باید بمانید. شما نباید ریلکسیشن آخر یعنی شاواسانا (savasana) را از دست بدهید. اگر به مجبور به ترک کلاس پیش از اتمام آن هستید باید پیش از این کار به مربی خود اطلاع دهید.

یوگا

نکات داخل سالن یوگا

هم چنین لازم است که خارج از اتاق، کفش های خود را در بیاورید و گوشی تلفن همراه خود را نیز خارج از اتاق بگذارید. این کار باعث احترام به اطرافیان است و موجب تمیز ماندن کف سالن و جلوگیری از عدم تمرکز افراد می شود.

روش دیگر احترام به افراد در باشگاه یوگا، عدم استفاده از عطر و ادکلن است. با این کار باعث می شوید تمرکز افراد حفظ شود. پوشیدن لباس مناسب هم یکی از نکات بسیار مهم است. لباس مناسبی که راحت باشد.

یوگا به داشتن ذهن باز بسیار کمک می کند. توجه به این نکته بسیار مهم است که قضاوت های خود را بیرون از در بگذارید. گاهی اوقات برخی مسائل غیر منتظره در یوگا اتفاق می افتند و حفظ تمرکز درونی به نگهداری فضای امن برای همه کمک می کند. احترام گذاشتن به سایر افراد، از جمله خودتان، موجب می شود بهترین تجربه را در یوگا داشته باشید.

منبع: HEALTHYGEM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *