برای طول عمر بیشتر باید روزانه چند قدم راه برویم؟

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

چندین دهه است که بسیاری از افراد اعتقاد دارند که برای سالم ماندن و طول عمر بیشتر باید هر روز حداقل ۱۰،۰۰۰ قدم رابرویم . ورزش منظم مزایای بسیاری برای سلامتی دارد از جمله کاهش فشار خون ، بیماری های قلبی ، چاقی ، دیابت ، سکته مغزی و …. . پیاده روی راهی آسان برای ورزش کردن است که به تجهیزات و تمرین خاصی نیاز ندارد.

یک مطالعه جدید نشان داده است که مردم لزوماً نیازی به انجام این گونه اقدامات روزانه ندارند. به گفته محققان، اساس اصلی این تعداد از نظر علمی مشخص نشده است. محققان مطالع هایی را انجام دادند که روی حدود ۱۷۰۰۰ زن مسن ، با میانگین سنی ۷۲ سال انجام گرفت ، در حالی که دستگاه های پوشیدنی در طی فعالیت های روزمره عادی ، تعداد قدم های خود را پیگیری می کردند.

محققان از یافته های این مطالعه شگفت زده شدند ، که نشان می دهد “زنانی که به طور متوسط ​​۴،۴۰۰ قدم در روز داشتند ، طبق مشاهدات، ۴٫۳ سال در مقایسه با کمترین زنانی که تقریباً ۲۷۰۰ قدم در روز داشتند ، میزان مرگ و میر به طور قابل توجهی پایین تری داشتند. در حقیقت ، محققان دریافتند که میزان مناسب پیاده روی در حدود ۷،۵۰۰ قدم در روز است.

نتیجه این اطلاعات این است که برای طول عمر بیشتر، مردم باید هر روز هدف خود را برای تحرک بیشتر انجام دهند ، اما نباید بیشتر تمزکزشان روی یک عدد خاص یعنی ۱۰۰۰۰قدم در روز باشد.

منبع: HEALTHYGEM

تناسب اندام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *