باورهای اشتباه در مورد گوشی تلفن همراه

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

آیا زمانی که گوشی تلفن همراه در طول یک شب در شارژ است، به باتری آسیب وارد می شود؟ آیا باید بگذاریم باتری گوشی به طور کامل خالی شود و سپس آن را در شارژ بزنیم؟ کارشناسان فناوری اطلاعاتی درباره باتری گوشی آشکار کرده اند. با weloveit همراه باشید تا خود را از اشتباهات رها سازیم.

اشتباهات متداول در مورد گوشی تلفن همراه

نباید موبایل را شب تا صبح روی شارژ بگذاریم

نسل جدید گوشی تلفن همراه، هنگامی که باتری گوشیتان صد درصد می شود، شارژ کردن را متوقف می کند و زمانی که نیاز باشد دوباره آن را شارژ می کند.

موبایل جدید را حتما باید قبل از استفاده به طور کامل شارژ کرد

معمولا می گویند موبایل خود را قبل از استفاده شارژ کنید تا کیفیت دستگاه مورد نظر دریافت کنید. اما باید بدانید که این کار تاثیری ندارد.

تا وقتی که باتری موبایل خالی نشود، نباید آن را به شارژ زد

در موبایل های جدید، باتری ها از نوع لیتیومی است که نیاز نیست بگذارید تا آخر شارژ خالی شود، ولیکن گوشی های قدیمی هنوز مشکلاتی را به همراه دارند.

یک برنامه نمی تواند انرژی زیادی از موبایل بگیرد

شاید شما فکر کنید که یک برنامه نمی تواند شارژ زیادی از موبایلتان کم کند؛ در صورتی که برنامه هایی مانند فیسبوک اگر هم از آن استفاده نکنید می تواند باتری شما را تخلیه کند.

گوشی تلفن همراه

هم چنین بخوانید: ۵ اشتباهی که باعث کوتاه شدن عمر گوشی می شود

خاموش کردن موبایل کاملا کاری بی فایده است

خاموش و روشن کردن گوشی، می تواند بازده گوشی شما را بهتر کند. بعضی از ما عادت داریم هنگامی که کارمان با یک برنامه تمام شده است، آن را نمی بندیم و همچنان باز مانده است. به همین ترتیب برنامه های زیادی باز می ماند. باید تلاش کرد که این عادت را ترک کنیم و اگر نمی شود، حداقل هفته ای یکبار باید موبایل را خاموش کرد.

هنگامی که موبایل در شارژ است، نباید از آن استفاده کرد

هنگامی که موبایل شما در شارژ است می توانید با برنامه ها کار کنید یا تماس بر قرار کنید، ولیکن باید بدانید در آن زمان مقدار شارژی که به گوشیتان می رسد متفاوت با زمانی است که با آن کار نمی کنید.

برای خارج کردن موبایل از کامپیوتر نیازی به eject کردن نیست

بیرون کشیدن موبایل بدون eject کردن، به باتری، عکس ها و پرونده های شما آسیب وارد می کند. شما می توانید با این پشتیبانی از لطمه رسیدن به موبایلتان جلوگیری کنید.

افکار های بسیاری برای باتری گوشی تلفن همراه وجود دارد که بعضی از آنها درست و بعضی غلط است. پس چه بهتر است که قبل از انجام هر کاری از آن اطمینان حاصل کنیم.

منبع: READERSDIGEST

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *