آموزش طرز تهیه نان شکلاتی کاسه ای

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نان شکلاتی کاسه ای یک نان بسیار خوشمزه برای وعده های صبحانه یا عصرانه است که به سادگی تهیه می شود. در این مطلب با ما با آموزش چگونگی تهیه نان شکلاتی کاسه ای همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه نان شکلاتی کاسه ای

۳ تخم مرغ بزرگ به دمای اتاق رسیده

۱ پیمانه شکر

۲ پیمانه خامه ی ترش

۳پیمانه آرد سلف رایزینگ

۲ پیمانه چیپس شکلات نیمه شیرین

هم چنین بخوانید: طرز تهیه کیک شیفون شکلاتی

طرز تهیه

  1. فر را از قبل با دمای ۱۷۷ درجه سانتی گراد گرم کنید. تخم مرغ ها، شکر و خامه ی ترش را بزنید تا خوب مخلوط شود. آرد را بهه تدریج اضافه کنید و هم بزنید. چیپس شکلات را اضافه کنید و فولد کنید ( دورانی هم بزنید). به قالب لُف (قالب نان) چرب شده ی ۲۳ در ۱۳ انتقال دهید.
  2. آن را بپزید تا زمانی که اگر یک خلال دندان را در آن فرو کردید تمیز خارج شود، ۶۵ تا ۷۵ دقیقه. بعد از پخت ۵ دقیقه در ظرف اجازه دهید خنک شود، سپس از ظرف خارج کنید و روی قفسه ی سیمی خنک کنید.

نکات نویسنده: به عنوان جایگزین برای ۳پیمانه آرد سلف رایزینگ، ۴ و ۲/۱ قاشق چای خوری بیکینگ پودر و ۱ و ۲/۱ قاشق نمک در یک پیمانه اندازه گیری که معادل ۱ پیمانه است بریزید. آرد همه کاره را به پیمانه اضافه کنید. سپس با ۲ پیمانه آرد همه کاره ترکیب کنید.

هم چنین بخوانید: آموزش طرز تهیه کیک سیب و دارچین

حقایق غذایی

۱ تکه: ۳۰۶ کالری، ۱۳ گرم چربی (۸ گرم چربی اشباع)، ۴۲ میلی گرم کلسترول، ۳۰۵ میلی گرم سدیم، ۴۴ گرم کربوهیدرات (۲۵ گرم قند، ۲ گرم فیبر)، ۵ گرم پروتئین.

شما نان شکلاتی کاسه ای دوست دارین؟ نظرات خودتون رو با ما در میان بگذارید.

منبع: TASTEOFHOME

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *